onsdag 15 december 2010

Tack jobbet!


Mateusskål som massor av godis tömdes ner i innan jag skulle gå hem....

Det här året har verkligen varit upp och ner på jobbfronten men allt löser sig till slut!

I fredags blev jag avtackad efter 12 (!) år på samma ställe - det hör verkligen inte till vanligheterna i min bransch att ha varit så länge men jag har verkligen haft ett jättekul jobb med underbara arbetskamrater (nåja, de flesta i alla fall...)! Inleder det nya året med nytt jobb - spännande! Presenterna gick i hemmets tecken så därför lägger jag in lite bilder.
Fina koppar från Rörstrand "Fika Med Farmor"

Mateus
Kan man lägga askan här om man känner sig lite utbränd? ;-)

2 kommentarer:

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristina sa...

Jättefina presenter! Det var du verkligen värd efter allt slit! Jag tror att de kommer bli varse allt du gjorde utan att de visste...Lycka till på nya jobbet!