onsdag 28 juli 2010

Här kan en prinsessa hänga av sig


Plats för klänning, mobiltelefon (ja, leksak så klart ;-), krona och halsband.

Vi har (äntligen!) fått hyllor och krokar uppsatta i Majas rum - det kan vi tacka en regnig semesterdag för... ;-)
Krokarna inköptes för sisådär 3 år sen och nu har de äntligen fått komma upp!
Hemgjorda och bortgjorda halsband och armband.
Två hyllor har kommit upp på väggen. Den lilla garderoben är min (Linnéa) Sindy-garderob med lådor, hyllor och häng inuti! Notera lilla Mon Amie som sitter på bordet - det är Johns gamla! :-) Jag hade själv en sån och kommer ihåg att jag var döbesviken på att jag inte fick en Monchichi istället. Har hört i efterhand att de här var lite dyrare och då förstår man ju att man hade föräldrar som bara ville vara snälla! ;-)

1 kommentar:

Åsa sa...

Hm, schyssta fjärilar, påminner mig om att jag har likadana som köptes in när vi flyttade hit för snart 5 år sen, kanske dags för dom också att flyga upp på väggen.....
Kram Åsa