onsdag 22 april 2009

Piffning

Bestämde mig för att piffa upp barnens stolar så att de matchar tapeten i köket ;-). Färgen heter Cadillac (bara namnet är coolt eller hur!) och köptes på Highlights dit jag numera alltid går om sprayfärg ska inhandlas - billigt och många färger att välja på! Hittade dem med hjälp av TV4 och Isabelle Hallings inköpslista från något gammalt Äntligen Hemma.

Som målarateljé har jag använt det blommiga rummet i vårt lilla hus. Lite gullig tapet...

Och här är tapeten i köket om någon missat den. Den kommer från Designers Guild och heter Dushak

Hoppas Isak tycker att hans stol blir fin - han älskade rosa förut... Men med 13 killar på samma avdelning på dagis så har han blivit lite mer "killig" och vill inte klä sig i klänning och glitterskor längre...hi-hi. Jag får väl dekorera den med någon dödskalle eller något om han inte blir nöjd.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Cooolt! Självklart är er tapet från Designers Guild. Jag faller alltid för Designers Guilds tapeter och textilier...