söndag 8 mars 2009

Ordning och reda

Äntligen ska det bli ordning i garderoben i arbetsrummet! Eftersom jag (Linnéa) är tygsamlare så har jag backvis med tyger som ligger huller om buller (jag syr ibland också....). Så idag fixade vi barnvakt och åkte till det stora möbelvaruhuset - till och med världens största i sitt slag ;-) och köpte vårt livs första BILLY bokhyllor. Det blev inte mindre än 4 stycken (en är till Isaks rum), de tre övriga ska in i garderoben. Vi hann bara montera en idag men det ser mycket lovande ut hittills!
Tyger i de genomskinliga, pärlor och läder/öljetter/tryckknappar i de rosa, band och dragkedjor i en svart, fina papper i en annan och mönster i den tredje... jag bara myser! Och ja, det är tyger i flyttkartongen och backarna utanför också....!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Sjukt skönt att få organisera!!! Längtar efter mitt arbetsrum där mitt pyssel ska sorteras in fint i olika hyllor o lådor.